Thursday 8 November 2012

Aku Lawan Appetite

"Aku Lawan Appetite...."', nak tergelak aku dengar seseorang cakap dekat aku benda tu. Memang betul pun. Aku Lawan Kanser = Aku Lawan Nafsu/Selera Makan.  Mana tidaknya, semua makanan sedap aku sudah tidak boleh jamah kalau diikutkan.

Sudahlah begitu, kena pula ambil cancer killing substans yang rasanya teruk dan baunya busuk. Ok lah kalau ambil sekali-sekala tetapi kalau setiap hari memang betul mencabar kesabaran. Kalaulah dalam hati aku tidak tertanam keinginan untuk sembuh sudah lama aku ucapkan bye-bye pada benda-benda ini.

Aku buat semuanya untuk survival.

Sebenarnya sudah 5 hari aku bertukar dari Budwig diet ke MSM/CD potocol. Bukannya apa aku sudah kehabisan stok flaxseed oil. Cerita tentang Budwig Diet, dulu LFCC yang aku guna ialah jenama Clover dan dari segi rasa ianya OK tetapi yang aku gunakan baru-baru ini ialah dari jenama Bulla (clover habis dijual) dan senang cerita memang seksa betul untuk aku telan. Campur apa pun tidak menjadi. 

Hasilnya? Setelah berjaya menghabiskan dua botol FO ada sedikit kemajuan pada batuk yang sudah sebulan aku tanggung ini. Paling tidak pun bunyi pelik di tekak sudah hilang. Alhamdulillah.

Jadi sekarang aku teruskan pula dengan MSM/CD yang berbau seperti clorox dan rasa yang sesuai dengan baunya tetapi yang bagus tentang protokol ini ialah ianya murah dan seperti yang aku ceritakan sebelum ini tentang kebaikan MSM diantaranya ialah meng'clear'kan asid laktik dalam darah,  membuka sel-sel untuk membolehkan cancer killing substans masuk dan mengeluarkan toksin (kalau sel tidak dibuka, telan banyak mana substans pun tidak begitu berkesan bak kata cancertutor) dan MSM sendiri boleh membunuh mikrob.

Manakala CD (Chlorine Dioxide) pula membersihkan tubuh daripada segala macam mikrob. CD juga dikenali sebagai Jim Humble Protocol. Menurut cancertutor protokol MSM/CD ini juga berkesan untuk AIDS.

Walaupun namanya macam bahan kimia tetapi ia adalah bahan semulajadi dan tergolong dalam perubatan natural.

Kenapa aku tidak menggunakan sahaja MSM/CD dan memilih Budwig diet sebagai primary protocol buat masa ini? Jawapannya kerana batuk yang berlarutan ini membuatkan aku terpaksa mengambil langkah berhati-hati kerana protokol MSM/CD hanyalah untuk stage 1- III seperti yang dinyatakan di cancertutor. Jadi aku akan bertukar semula ke Budwig sebaik saja aku dapat semua bahan-bahan yang diperlukan.

Terus terang aku katakan di sini yang FDA tidak meluluskan penggunaan CD malah meminta sesiapa yang mempunyai MMS di rumah supaya membuangnya. Berkenaan hal ini, aku telah membuat keputusan sendiri-sendiri untuk mempercayai pihak yang "lagi satu". Bak kata ramai cancer survivor..."I take charge of my own health..., they can tell me what to do, but I decide.".

Ramai doktor-doktor yang telah bertukar angin dari ortodox ke perubatan natural telah dihambat keluar dari US dan kebanyakannya telah lari ke Mexico walaupun rawatan mereka telah berjaya merawat beribu-ribu pesakit kanser termasuk kanser tahap akhir.

"Cuba fikir dari sudut ini, sekiranya seseorang mengidap kanser tahap akhir peluang untuk ia sembuh dengan rawatan ortodox adalah KOSONG. Paling tidak, dengan rawatan natural, peluang masih ada. "
-cancertutor.com-


No comments:

Post a Comment