Sunday 26 August 2012

MSM aka Sulfur Organik


Ogos 23, 2012
Sejak beberapa minggu yang lalu, aku merasa bebas. Rawatan aku kiranya sudah pun berakhir dan aku cuma menunggu follow-up pada 16hb nanti. Pada aku rawatan ortodoks telah tamat sebab aku memang tiada niat pun untuk mengambil tamoxifen. Kenapa? Sebab aku taknak simptom putus haid dan aku taknak risiko kanser pangkal rahim.
Kali ini aku nekad, aku akan berbuat apa sahaja rawatan alternatif yang termampu untuk “menggantikan” tamox. Akan tetapi, aku buntu kerana aku tidak tahu rawatan apa yang sesuai untuk aku. Aku baca dan baca website cancertutor, tetapi aku tetap kembali ke persoalan asas, aku mesti mendapatkan nasihat daripada pakar.
Dalam entri sebelum ini aku pernah nyatakan bahawa Peraturan no. 1 ialah dapatkan nasihat pakar sebelum memulakan rawatan alternatif dan Peraturan no. 2; Jangan mulakan rawatan alternatif tanpa merujuk kepada pakar terlebih dahulu. Itulah yang dinyatakan di cancertutor.com. Selagi aku menangguh-nangguhkannya, selagi itulah aku tidak akan merasa yakin untuk memulakan apa-apapun. Aku tahu dari pengalaman bahawa mencuba pelbagai protokol sendiri-sendiri tidak mampu menjamin kejayaan. Aku perlukan seseorang untuk memberi petunjuk. Memandangkan vision B17 adalah terlalu memakan kos, dan aku juga tidak tahu tentang pakar-pakar yang lain di negara ini maka aku tiada pilihan.
Oleh yang demikian, aku pun mengutus email kepada salah seorang Pengarah ICRF. Disebabkan aku ingin mencuba protokol-protokol yang disupport oleh beliau, dan beliau memang minta menghubunginya untuk support sekira ingin mencuba. Aku menaruh harapan yang tinggi akan feedback dari beliau dan ianya tidak mengecewakan. Selepas tiga hari, aku mendapat balasan daripada beliau dan beliau menyarankan seperti berikut:

“I assume you saw my article on breast cancer.

http://www.cancertutor.com/Other/Breast_Cancer.html
Hulda Clark's Zapper


We now think that breast cancer is caused by an infection in the liver, which would require something like a Hulda Clark Zapper (since you cannot afford a M.O.P.A.) to clear out. The electrodes would go from the left wrist to left ankle and then from the left wrist to the right ankle. We don’t have a recommended vendor yet. Maybe someone can build you a device that is a 4 Hz square wave device that goes up to 6 milliamps (they would know what this means).
The best way to use turmeric is with honey. Honey can help the tumeric target the cancer cells. It is listed in the article in inexpensive protocols:
http://www.cancertutor.com/faq/faq_inexpensive.html
Honey and cinnamon is also very, very good.
Durian Belanda (graviola)


Graviola isn’t going to work when you are using any treatment with honey, MSM, DMSO or Vitamin C. These things will neutralize the way that graviola works, but there is no harm in taking it.

Silver Pulser untuk The Bob Beck Protocol

The Bob Beck would help, but it takes several months to become effective.
Kristal MSM

MMS apabila dicampur  dengan asid sitrik akan menghasilkan klorin dioksaid.

The MSM/chlorine dioxide (MSM/CD) and other MSM protocols are very effective, but you must also deal with the liver infection.
You should pick at least 6 treatments (including at least one MSM protocol) from the inexpensive protocols article.

Let me know if you have more quesitons.”

Setelah menceritakan serba ringkas sejarah perubatanku, aku telah mengemukakan beberapa pertanyaan iaitu 1) bagaimana untuk menggunakan kunyit dan daun durian belanda, 2) apakah protokol-protokol yang tidak memakan belanja yang sesuai dalam kes aku (aku tidak mampu untuk membeli MOPA tetapi berminat untuk mencuba Plasma-Beck Protocol)? Dan jawapan beliau adalah seperti di atas.
Aku kemudiannya telah memilih beberapa jenis rawatan dari senarai “Inexpensive Cancer Treatment” seperti yang beliau sarankan seperti berikut lalu minta pendapat beliau mengenainya;
1. Hulda Clark Zapper
2. The Bob Beck Protocol
3. MSM/CD
4. Protandim
5. Honey & Tumeric
6. Coconut water


Setelah membaca semula link tentang breast cancer yang diberikan oleh beliau seperti di atas, barulah aku sedar bahawa aku mempunyai 8 tampalan gigi dan 2 daripadanya adalah tampalan merkuri. Apa yang lebih mengejutkan ialah aku memang mempunyai masalah gusi bernanah yang terletak jauh di atas gusi gigi geraham kecil yang telah ditampal sebelum ini. Ianya tidak sakit malah tidak terasa langsung akan kehadirannya kerana saiznya yang kecil. Selama ini aku sangkakan ianya hanyalah ulser. Aku rasa itulah yang digelarkan jawbone infection di dalam artikel beliau.
Respon daripada beliau;
“No conflicts.

As long as you are going to use honey and turmeric you might as well use honey and cinnamon. But get a Viet Namese brand of cinnamon from a health food store.
Here is the infor on the Navarro Urine test:
http://www.new-cancer-treatments.org/Articles/Determine.html
Let me know what brand of Zapper you buy and how you like it. Hint: after using it a few days you should have some very interesting “stools” from the liver. We are starting to research the brands.
Hopefully, this will be strong enough, but if not, let me know. There are much stronger protocols, but some of them do cost more.

It is critical to get the liver cleaned out!!

Dengan itu, aku pun mula meng’order’ apa-apa yang patut dan termampu dari internet iaitu MSM dan MMS + Citric Acid untuk protokol MSM/CD. Zapper dan magnetic pulser masih lagi ditangguhkan. Terpaksa. Navarro test kit pun sama.
Keadaan kewangan kami sekarang memang teruk… Memang dugaan dari Allah. Boleh dikatakan, banyak nikmat yang telah dikuniakan olehNya telah diambil semula olehNya… Walau apapun aku bersyukur kerana masih mempunyai keluarga yang tegar menyokong, barah yang masih dapat dikawal dan peluang untuk hidup juga peluang untuk membetulkan diri.
Aku akan sambung di entri seterusnya tentang MSM aka sulfur organik.

1 comment:

  1. Assalamualaikum. Puan saya baru saja menemui blog ini. Saya telah disahkan menghidap breast kanser.Doc mensarankan utk dioperate tetapi saya tidak berasa tenang utk menjalani operation. Boleh kah puan bantu saya untuk mengambil protokol spt yg puan guna? Di mana kah saya hendak mendapatkan MSM, MMSdan CA serta lainnya? Semoga Allah memberkati puan. Terima kasih

    ReplyDelete